Retur og reklamasjon
Retur
Hvis du ønsker å returnere en vare fyller du ut og legger ved angreskjemaet som ble sendt per epost sammen med leveringsbekreftelse. Bruk så retur-funksjonen på MIN Side.
Produktet må være i ubrukt stand med produktemballasjen intakt. Bruk gjerne samme pose eller eske for returen som du mottok varene i. Når vi har mottatt varen, erstattes alle kostnader som er belastet ved forsendelsen. Returkostnaden dekkes av kunden.
Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Angreretten finner du her.
Bytte
Ønsker du å bytte varer, må du legge inn en ny ordre. Vi krediterer returnert vare til samme konto som varene ble betalt ifra.
Reklamasjon
Om produktet har feil eller mangler vil vi gjerne ha beskjed så fort som mulig. Noen feil kan løses uten at varene må sendes i retur, så avtal gjerne med oss på telefon eller mail hvordan dette kan håndteres.
Skal varen sendes tilbake benytt gjerne vår retur funksjon på MIN SIDE. Vi sender en returlapp eller krediterer returkostnaden så fremt reklamasjonen er godkjent.
Reklamasjonsrettigheter reguleres av forbrukerkjøpsloven, som du finner her.