Retur og reklamasjon

Retur
Hvis du ønsker å returnere en vare fyller du ut og legger ved angreskjemaet som ble sendt per epost sammen med leveringsbekreftelse. Bruk så retur-funksjonen på MIN Side.
Produktet må være i ubrukt stand med produktemballasjen intakt. Bruk gjerne samme pose eller eske for returen som du mottok varene i. Når vi har mottatt varen, erstattes alle kostnader som er belastet ved forsendelsen. Returkostnaden dekkes av kunden.
Du har 14 dagers ubetinget angrerett.  Angreretten finner du her.

Bytte
Ønsker du å bytte varer, må du legge inn en ny ordre. Vi krediterer returnert vare til samme konto som varene ble betalt ifra.

Reklamasjon
Om produktet har feil eller mangler vil vi gjerne ha beskjed så fort som mulig. Noen feil kan løses uten at varene må sendes i retur, så avtal gjerne med oss på telefon eller mail hvordan dette kan håndteres.
Skal varen sendes tilbake benytt gjerne vår retur funksjon på MIN SIDE. 

Reklamasjonsrettigheter reguleres av forbrukerkjøpsloven, som du finner her

Reparasjon
Vi har et velutstyrt verksted på Røros der vi gjennomfører de allre fleste reparasjoner. 


Våre vel utvalgte leverandørers produkter er laget for å tåle tøffe forhold, men slitasje over tid er uunngåelig. Ved å reparere utstyr kan man forlenge levetiden til produktene betydelig. Dette bidrar til en mer bærekraftig forbrukskultur, der man tar vare på det man allerede har, i stedet for å kjøpe nytt.


Ved å reparere friluftsutstyr blir man mer bevisst på miljøpåvirkningen av forbruket sitt. Det oppmuntrer til en mentalitet der man verdsetter kvalitet og holdbarhet fremfor engangsbruk. Forbrukerne lærer å sette pris på produktene sine og tar bedre vare på dem, noe som fører til et mer bærekraftig forbruksmønster.

Reparasjon
300,-Ink. mva
20+ På lager